dinsdag 23 april 2013

Creatief met stempels

Op de blog van Arja kwam ik deze stempel techniek tegen. Ik vond het een heel mooi resultaat geven dus ben ik er zelf mee gaan experimenteren. Met de uitleg op haar blog ben ik eerst op ruitjes papier gaan ontwerpen. daarna heb ik er om te beginnen 2 van overgezet op foamrubber.

De stempels (6x6 cm)

Daarna ben ik er mee gaan stempelen. Heb een vierkant van 12 x 12 cm getekend en daar heb ik met een van de stempels 4 afdrukken gemaakt het hele vierkant rond en de stempel steeds een kwartslag gedraaid.

Het resultaat


Ik vind ze zelf erg goed gelukt en ik ben van plan om er meer van te gaan maken en ze op verschillende manieren zo te stempelen. Ik wil ze ook nog gaan combineren met tangle patroontjes maar ben er nog niet helemaal uit of ik dat met deze twee ook al wil doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten