donderdag 25 april 2013

Creatief met stempels 2

Ondertussen ben ik verder gegaan met de stempels. Ik heb ook de andere 4 ontwerpjes overgezet op foamrubber en er stempels van gemaakt. Kon ik meteen ook mijn nieuwe kleuren stempelinkt uitproberen.

De nieuwe stempels
Het resultaat op papier

In mijn vorige post wist ik nog niet wat ik verder met de eerste stempelafdrukken wilde gaan doen. Ze zo laten of ze combineren met tangle patroontjes. Ik heb uiteindelijk voor het laatste gekozen en ik moet zeggen het ziet er toch wel heel leuk uit zo. Al vind ik de paarse mooier gelukt dan de groen/ blauwe.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Ik vind je stempels heel leuk geworden. Met én zonder tangles. Geniet lekker van het creatieve proces :) Mijn vingers gaan er van jeuken, ik wil ook weer aan de slag, hihi.

    Succes er verder mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Arja, ik geniet ook zeker van het creatieve proces. Ik heb ook al ideeën over wat ik er verder nog mee zou kunnen doen. Of hoe ik het een soort van kan verweven met mijn andere creatieve hobby's. Ik weet niet of ik het ook echt allemaal uit ga proberen maar er zullen er vast een paar van hier op mijn blog voorbij gaan komen. Bedankt voor de inspiratie!

      Verwijderen